4 Januari

Länge sen jag skrev nu.. Kan iaf berätta att jag haft en bra jul och nyår :) Julafton firades hemma i Klutmark med släkt. Dagen innan nyårsafton for vi till Bastuträsk, till mammas moster Inez och hennes man Runo och åt julbord hos dom. Nyårsaftonen var den roligaste på flera år :) For först till Johanna och Anton och åt pizza där med folk, blev bjuden på massa shots, så stod nog inte så stadigt efter det.. Sen for vi till Lisa där ännu fler folk var. Innan tolvslaget typ halvsprang jag och Emelie ner till älven för att träffa Sara som skulle se på fyrverkerierna där. Vi hann dock inte dit i tid, utan vi var vid indiska på tolvslaget, kramade varann fort och sprang sedan vidare. Sen följde jag med Sara och hennes gäng till efterfest :) Jättetrevligt var det!
Nu försöker jag komma igång med pluggandet, men det går segt.. sitter mest bara vid datorn.. Har typ blivit väldigt lat, klarade den s.k. DUGGAN, så det är jag väldigt glad för :) Dock är det väldigt mycket att plugga på inför tentan, så känns inte så bra att jag inte riktigt kommit igång med pluggandet :/ Men det blir väl att sitta hela dagar nu och plugga, det kan ju vara värt det :)
 
 
En bild från nyårs på Johanna, Anton, Emelie och mig :)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0