20 Januari

Sitter och väntar på bättre tider.. Josefine har farit på jobbet och kommer väl inte hem förrän kl.23 ikväll kanske. När hon jobbar kväll så vet hon aldrig riktigt när hon kommer få sluta. Det beror typ på hur många beställningar dom fått och hur mycket de har att städa sen. Men men, det blir väl att sitta framför TVn resten av "bakisdagen", nog för att jag mår bra men, man kan väl kalla det för bakisdag ändå? :) Det blev då iaf fest hos mig igår med hela vårat lilla töntgäng som vi kallar det.. tror jag. Alltså jag, Josefine, Theres, Julia, Sara och Emelie, och även Johanna :) Jag tog inte så många bilder på alla men tänkte att jag kan ju lägga ut de bilder jag tog :)
 
 
Sara, jag och Emelie :)
 
Trillingarna ;)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0