6 Oktober

OJJ OJJ OJJ! Jag är verkligen sämst på att blogga! Ser att senaste gången jag bloggade så skrev jag bland annat om utlandsresan, vilket inte blev för min del för jag kom in på skolan.. Så nu ska jag bli sjuksköterska! :D Det är väldigt jobbigt med allt plugg, men denna vecka har det varit riktigt kul för vi är på praktik på ett äldreboende, och ska vara där två veckor till också :) Men självklart så har vi ju massa uppgifter att göra samtidigt och tentan närmar sig!! Då man börjar praktiken kl. 7 på morgonen så är det inte någon höjdare att komma hem och plugga sen (kan däremot erkänna att jag inte börjat plugga än xD). Igår kom jag hem till Klutmark, och då blev det bara att slappa och känna lugnet, äta grillat och se på Gilmore Girls :) Och ännu mer fläskhäng ska det bli ikväll då jag och sara har tänkt att fara och se på bio :D Tror det kanske blir att se den där filmen om snusknallen, Ted.
 
AWESOME SHOW!! Lorelai Gilmore (Lauren Graham) & Rory Gilmore (Alexis Bledel)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0