27 Oktober

Eftersom att jag fått fel information om tentan av en lärare så kan jag ikväll göra annat än att plugga. Fick höra att man skulle läsa tre tjocka böcker, men det visade sig att det bara är några kapitel från dom och även lite till från en hemsida. Så från att ha värsta pressen och oron över hur man ska hinna läsa ut tre böcker, till att det är några kapitel man ska läsa så har min fritid ändrats och blivit en aning ljusare :) ikväll blir det därför att festa med Sara, Hanna och Julia :) Känns roligt att få lite socialt umgänge med tanke på att jag kommer plugga i stort sett varje dag fram till halloween :/ Men men, snart kommer nog min skjuts, så bäst att lyfta på arslet ;)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0