23 Oktober

Plugg, plugg, plugg och åter plugg!! Ska plugga så mycket jag orkar idag, men det är inte så frestande kan jag säga.. Ska kanske försöka börja sy på min "maskeraddräkt". Blir ju intressant att se om den blir lyckat annars blir det väl att vara första bästa :( Längtar tills ikväll då jag brukar känna mig förtjänt av att slappna av och se på The Secret Circle xD 
Igår var jag förresten hos Sara och gjorde en uppgift som ska vara klar på torsdag, så den måste jag väl också ta tag i idag för blev inte riktigt klar med den igår.. :/ Vi blev så slut efter ett tag och bestämde oss för att ta frisk luft och gå en promenad :) Känner att jag inte har så mycket intressant att berätta för det händer ju inte så mycket roligt i mitt liv nu.. Men men, dags att plugga, hejj svejjs! :)
 
 
Emelie och jag på prommis igår kväll :)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0