17 Oktober

Har fullt upp nu med skolan! Uppgifter som ska bli klara och ska läsa några böcker innan tentan som är i början av november. Vet ganska säkert att jag inte kommer hinna läsa alla böcker, men om jag nu skulle hinna så är ju största risken att jag inte kommer ihåg allt... för inte kan det vara så lätt att komma ihåg allt man läst ur tre tjocka böcker med ca. 1500 sidor sammanlagt? Har paniiiiik!!! Har läst en hel del efter praktiken idag, men känner mig så slut nu så har gett upp för dagen.. eller kvällen. Måste göra nått kul för annars får jag en störning. Som dom flesta redan vet så är jag beroende av filmer och TV-serier, så blir att se nå avsnitt av The secret circle snart, måste då säga att det är en suuuperbra serie!! :D 
Var btw nära på att glömma en kladdkaka i ugnen nyss, men blev som tur bara två minuter övertid.. för inte hade det varit så kul att bjuda pensionärerna på äldreboendet på bränd kladdkaka xD
 
 
Nick (Louis Hunter), Diana (Shelley Hennig),
Faye (Phoebe Tonkin), Adam (Thomas Dekker, HOT!),
Cassie (Britt Robertson), Melissa (Jessica Parker Kennedy)
THE SECRET CIRCLE
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0