20 November

Sitter och pluggar nu, och har tänkt att plugga ända tills ikväll då jag troligtvis ska umgås med Sara och Emelie :) Jag klarade ju förra tentan, men det känns inte så bra inför tentan vi har på fredag. Jag förstår ju en hel del, men det är svårt att komma ihåg allt. Det är om vetenskapsteori så det är ganska komplicerat, en massa konstiga ord man ska komma ihåg och vad de betyder. Kommer säkert få en blackout, skulle inte förvåna mig :/ Men men.. det är ju bara att råplugga nu, inte för att jag lyckas så bra med det men.. Man får ju göra om tentan som tur är, men det vore ju inte så kul å andra sidan.. Fast det är bra att man har fler chanser än en då man är en aning trög xD
 
Igår var jag på bio och såg på Breaking Dawn - Part 2 med Sara, Emelie, Lisa och Johanna :) Filmen var riktigt bra! :D
 
 
Edward (Robert Pattinson), Bella (Kristen Stewart) & snyggingen Jacob (Taylor Lautner)
THE TWILIGHT SAGA BREAKING DAWN - PART 2
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0