5 Juli

Började för någon dag sen tänka på en bra film som jag såg för nått år sen kanske. Lyssnade på en låt från den filmen och började då tänka på att det var en riktigt bra film. Blev då så jag såg den, och nu ska jag tydligen se den igen med Josefine för hon har inte sett den xD Secret Admirer heter den och är en ungdomsfilm från 80-talet :) Jag älskar 80-talsfilmer! Speciellt ungdomsfilmer som tex. John Hughes-filmer som The Breakfast Club, Födelsedagen m.m. Jag tänkte då iaf tipsa om Secret Admirer, en bra och rolig film enligt mig! :D Den påminner mig lite om Some Kind Of Wonderful :)
 
 
SECRET ADMIRER / KEDJEBREVET (1985)
 
 
 
Filmen skildrar sexuella förvecklingar bland några amerikanska ungdomar och deras föräldrar på grund av ett brev som kommit på villovägar.
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0