8 December

Idag har jag pluggat i typ 8 timmar, med små raster här och där :) Mamma fyller ju år idag så det bjöds på riktigt god middag, det var nån indisk kyckling med sås och ris :) Snart ska vi äta tårta, och jag har gett upp pluggandet och ska nu se på julkalendern Mysteriet På Greveholm-Grevens Återkomst. Jag tycker att det är så kul att den julkalendern visas, fast den första var ju bättre, men jag tycker att denna inte är så tokig :) Förra året var det ju en superbra julkalender så man kan ju undra om nästa år också blir en bra? :S Funderar på att se Sunes Jul någon gång innan jul :) Den och Mysteriet På Greveholm är ju dom absolut bästa jag har sett! :D Efter julkalandern så ska jag se på Grey´s Anatomy :) Det känns faktiskt som jag pluggar då jag ser på det, känner igen en massa ord som de säger och man lär sig ju nya saker typ hela tiden. Så jag känner mig duktig då jag ser på det och kan säga att jag "pluggar" xD Haha superroligt plugg må jag då säga! :D Jag är bara på säsong 2 än så länge, så jag har mycket kvar att se, som tur är :D
 
 
GREY´S ANATOMY
 

xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0