7 December

Nu står plugg på mitt schema ända fram till på tisdag då vi har tenta, eller en så kallad "DUGGA". Om man klarar detta prov bra så behöver man bara fokusera på den andra delen av tentan som vi har i januari. Just nu känns det inte så lovande för mig.. Har lärt mig massa namn på delar av skelettet och så, men det är så mycket annat som jag inte förstår mig på. Hade ju varit skönt om man slapp fokusera på två delar till tentan. Det har dock gått bra på de andra tentorna vi haft, men då har det varit på datorn och man har haft olika svarsalternativ, så det känns lättare än ett skriftligt prov som vi ska ha nu.. 
 
Sitter och lyssnar på julmusik för att få mig på bättre humör medan jag pluggar muskler :) Haha ganska kul, för när jag pluggade skelettet så kände jag ibland på mig själv vars de olika delarna satt, men det kan jag ju inte göra nu när jag pluggar muskler, har ju inga ;)
 
Ikväll ska jag umgås med Julia, ska bli kul att komma ifrån allt pluggande :)
 
 
En bild på mig, Julia, Johanna, Lisa och Sara från i lördags då vi var på verandan :)
 
 
I helgen blir det nog inget festande för mig, ska försöka plugga så mycket som möjligt. Mamma fyller år imorrn, så kanske lika bra att stanna hemma :)
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0