14 December

Har varit på skolan idag. Det är faktiskt fjärde dagen i veckan som jag varit i skolan, och det händer inte ofta eftersom att det mest bara står självstudier på schemat xD Vet inte hur provet gick och lär ju få vänta några veckor till tills jag får veta hur det gick. Tror inte det gick så bra men det går ju att ta igen på tentan... 
Ikväll har jag tänkt att se nån webföreläsning om endokrina organ och sen ska jag bara slappa resten av kvällen och se på Grey's Anatomy :) Det är ju btw inte länge kvar till jul nu! jag har inte handlat en enda julklapp!? :O Så då vet jag vad jag har att göra till veckan.. ;)
 
 
Snygg-Alex (Justin Chambers) i Grey's Anatomy ;)
 
 
xoxo
-F
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0