23 Augusti

Hej! :) Jag skriver ju inte så ofta på min blogg, så jag hade tänkt att beskriva mest med bilder vad jag har gjort och vad som har hänt i mitt liv på sistone :P
 
 
Har bokat en resa till Grekland! :D Det blir att fara med Theres, Julia, deras syster Johanna och deras mamma till Kreta, Chania :D Så jag kommer som följa med halva familjen Sundgren på en utlandsresa, kommer bli AWESOME! xD
 
Jag har varit på min tremenings dop i Boden :) Här håller Inez (som lillan är döpt efter, och som även är min mormors syster) i lilla nydöpta Inez :)
 
Precis som alla andra somrar så far vi till Skråmträsk och plockar jordgubbar. I år blev det jag, mamma och Josefine som fick göra slavjobbet. Men slavjobbet varade inte så länge eftersom det fanns så många jordgubbar att vi tre hade plockat dessa hinkar på 30 minuter :P
 
Jag har införskaffat mig ett högtalarsystem, me love! <3 
 
JAG HAR TAGIT KÖRKORTET!!! :D Här är en bild från min första körning med körkort :D (tog bilden från Emelie)
 
När dessa brudar fick höra att jag tagit körkortet så blev jag bjuden på plankstek på Tatung :D
 
Sen så har det ju självklart blivit en massa fest ;) (har även snott denna bild från Emelie)
 
Har sett på bio! :D
 
Håller nu på att vänta på att Skorpan ska ploppa ut sina missebebisar :P
 
Och idag skulle River Phoenix fyllt 42 år om han hade levt :'(
 
 
xoxo
-F
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0